|
Autor |
Mesaj |
m0scacao
Data înscrierii: 23/Iul/2011 Mesaje: 11
|
Trimis: Sâm Iul 23, 2011 11:48 pm Titlul subiectului: statie auto la PC |
|
|
Salutari! Am o problema care ma framanta de ceva timp si mam gandit ca daca postez aici ma ajuta cineva priceput. Sunt un incepator in domeniul statiilor boxelor etc... Problema mea e ca vreau sa leg o statie auto marca blaupunkt la calculator prin intermediul sursei ce am inteles de pe la altii. Dar as vrea daca se poate sa ma indrume cineva ceva de genu "mura in gura" Babeste! cum se leaga ..ce fire imi trebuie.. ce cabluri ... cap coada! Va multumesc pentru intelegere si pentru timpul acordat! si sper ca am fost destul de explicit! |
|
Sus |
|
 |
fxg Pasionat
Data înscrierii: 29/Iun/2011 Mesaje: 99
|
Trimis: Dum Iul 24, 2011 12:02 am Titlul subiectului: |
|
|
Nu e o idee buna. Amp-urile auto au nevoie de amperaj foarte mare si trag puterea din scurt. Componentele de PC lucreaza "mai altfel".
Pe scurt, iti trebuie o sursa de mare calitate [PC Power&Cooling, anumite surse Corsair, Antec, Nexus] dar sper sa nu ai speranta de viata lunga. Cel mai important aspect e sa fie mono rail. Daca vezi prin specificatii mai multe rail-uri, nu e buna, oricat de scumpa si puternica ar fi.
Foarte sec, la PC firele galbene au +12V. Deci, un fir galben in + la amp, un fir negru [masa] si semnal audio. Asta e tot.
Eu nu-ti recomand asa ceva.
Ca mentiune, majoritatea amplificatoarelor auto iti dau puterea aia la 13.8 - 14.4V. Sursele de PC scot 12V stabilizat, deci din start pierzi din puterea asteptata. Sursa o sa incerce sa stabilizeze curentul cand tu tragi din scurt, asta inseamna efort mare pe partea de stabilizare, asta inseamna viata scurta pentru sursa.
Sigur, de testat "functionarea" unui amp, ar putea fi o varianta simpla. Dar fara sa incerci puteri mari. Pentru uz zilnic, bad idea.
Parerea mea  |
|
Sus |
|
 |
m0scacao
|
Trimis: Dum Iul 24, 2011 12:13 am Titlul subiectului: |
|
|