Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet
Be loud! Din pasiune pentru sunet
Locul de intalnire al pasionatilor de HiFi, oriunde, oricand!
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Parerea unora care se pricep !

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Amplificatoare auto

Autor Mesaj
lentziupy

Data înscrierii: 07/Iul/2007

MesajTrimis: Sâm Iul 07, 2007 6:45 pm    Titlul subiectului: Parerea unora care se pricep ! Răspunde cu citat (quote)

Am un woofer Magnat XTC 1200 amplificat de Jensen 500 W (ars) si vreau sa imi achizitionez un amplificator si nu stiu ce si de cat sa iau. sunt si eu incepator si nu stiu exact ce sa cumpar. (500 ron +- 5-6 mii). Astept parerile voastre
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Audi_A6
Audiofil

Data înscrierii: 15/Aug/2006
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mie Iul 18, 2007 4:00 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

pai amplificatorul tau s-a ars pt ca nu a fost facut de o firma buna care sa intre protectia dc se intampla ceva, in cazul tau s-a intamplat ceva simplu: in loc de 4 ohm cum era el stabil in punte, tu l-ai folosit la 2 ohm, deci a cedat Shocked drept urmare iti trebuie ceva stabil la 2 ohm si de valuare apropiata subului tau, anume 600w rms

http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare_auto/JBL/GTO_601.1/
Sus
Audi_A6
Audiofil

Data înscrierii: 15/Aug/2006
Locație: bucuresti

MesajTrimis: Mie Iul 18, 2007 4:01 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)