|
Autor |
Mesaj |
Radu zjv
Data înscrierii: 25/Mai/2018 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Ian 05, 2022 3:57 am Titlul subiectului: Curent slab dim la faruri |
|
|
Configuratie: Subwofer Ground Zero 20-xspl 700w rms cu un Deaf Bonce 2000.1D (e AAB nu D).
Cu Big 4 si bateria de 53ah facea urat tare acum cu baterie de 90ah am diminuat mult palpaitu la faruri dar daca te uiti atent noaptea tot mai face.(incarca 14.3/14.4 la 800rpm)
Pe net vedeam ca monteaza leduri si se scapa de problema da stau bine cu talonu in bord ).Pacat ca nu am un ampermetru sa vad cat trage dar aia 700de w la 12 v sunt 58 de amperi chiar mai putin la 14 v pe care ii are sistemu si nu scade sub 12 nici in ,,blana" (ampu e reglat la 700w) |
|
Sus |
|
|
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm Ian 08, 2022 12:22 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pune voltmetru pe borne baterie și borne amplif și monitorizeazĂŁ dacĂŁ ai pierdere de tensiune pe traseu sau dacĂŁ scade sub 12.5 Ăźn full tilt.
DacĂŁ ai pierderi pr traseu pleci cu cablu de 50 +/- de pe alternator pe borne baterie apoi cu +/- pĂąnĂŁ-n spate direct Ăźn amp. Renunti la big4 și la masa luata de pe caroserie.
ConteazĂŁ și de cĂąți A este alternatorul și dacĂŁ bateria este mĂŁcar agm. DacĂŁ ai pus 90ah tot plumb obosit nu face fațĂŁ la descĂŁrcĂŁri joase și rapide. E foarte lentĂŁ și Ăźn timp Ăźți omoarĂŁ amplificatorul. _________________ https://i.ibb.co/gDnJydH/248672136-4487603014658514-640329769410830447-n.jpg |
|
Sus |
|
|
Radu zjv
Data înscrierii: 25/Mai/2018 Mesaje: 10
|
Trimis: Dum Ian 09, 2022 4:45 am Titlul subiectului: |
|
|
Da e plumb obosit ) ,cu incarcare nu am treaba plus ca sub 12,6 nu scade in full orice i-as da.(rar sa ajunga la 12.6)
Eu ma refer la faptul ca noaptea de exemplu halogenu are 14.5v si de la bass scade, e clar ca scade si intensitatea luminii ca nu e led.Ma gandeam ca merg regulate cumva sau facut ceva cu ajutorul unor capacitoare nu stiu...sau daca exista ceva leduri lumina calda ca halogenu sa imi ramana talonu |
|
Sus |
|
|
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Dum Ian 09, 2022 9:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
Palpaitul ala e normal. Nu scapi de el nici cu celule LTO decat daca reusesti sa mentii tensiunea la 14.x ceea ce e foarte greu. Daca nu-ti scade sub 12.6 nu ai consum mare dar aici mai intervi 2 variabile. Prime e ca bateria e foarte lenta si nu apuca sa scada atat fiind plumb obosit iar a doua ar fi voltmetrele insuficient de rapide. Pune sinus pe acordaj si vezi daca poti mentine voltajul acolo. Daca sta in 12.6, spor la ascultat! _________________ https://i.ibb.co/gDnJydH/248672136-4487603014658514-640329769410830447-n.jpg |
|
Sus |
|
|
Radu zjv
Data înscrierii: 25/Mai/2018 Mesaje: 10
|
Trimis: Lun Ian 10, 2022 11:31 pm Titlul subiectului: |
|
|
Vad ca esti in domeniu si chiar daca schimb putin topicu mai vin cu o ultima intrebare:
La un viitor proiect cu alternator dedicat e ok sa tin o baterie plumb normal si una dedicata agm, si cum e mai bine cu un traseu pentru fiecare (numai sa nu se descarce una pe cealalta) sau cu izolator intre ele? |
|
Sus |
|
|
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Mar Ian 11, 2022 7:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
Un alternator dedicat e foarte scump, necesita regulator de tensiune cu potențiometru separat și prinderi dedicate asta incluzĂąnd altĂŁ rola și curea mai lungĂŁ.
DacĂŁ tot vrei sa faci o treabĂŁ pune o singurĂŁ baterie pe gel. Eu am doar un Hollywood din 70 Ăźn locul celei OEM cu alternator stock de 140a și am Hollywood hxa 20 pe tw + hxa 40 sql folosit la 2 ohmi pe 4 medii de 20 și ĂźncĂŁ un bassface db 1.4 folosit Ăźn 0.5 pe un aero 2x12😅 Deci consum existĂŁ dar descarcĂŁ mult mai rapid decĂąt plumb și chiar agm.
Cu 2 agm ajungi cam tot la același preț de achiziție + ai nevoie de spațiu Ăźn portbagaj pt. ea.
Iar combinații plumb + agm nu se fac dpmdv. Bateriile trebuie sĂŁ fie de același tip, doar capacitate diferitĂŁ și Ăźn cazurile astea se folosește un releu. _________________ https://i.ibb.co/gDnJydH/248672136-4487603014658514-640329769410830447-n.jpg |
|
Sus |
|
|
Radu zjv
Data înscrierii: 25/Mai/2018 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Ian 12, 2022 4:42 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cu montatul la alternator nu e poroblema ca de mecanica ma ocup plus ca se gasesc variante dedicate pentru masina plug&play.
Baterile de care zici astea sunt: https://www.esderman.ro/baterie-deepcycle-hollywood-spv-70.html ?
Si mai vad in strainezia ca folosesc si litium ca bateria secundara e mai usurica dar presupun ca si pretu e pe masura. |
|
Sus |
|
|
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin Ian 14, 2022 12:46 am Titlul subiectului: |
|
|
Exact ca asta doar ca dedicata pt. montare la motor, talpa de siguranțĂŁ, adicĂŁ din nu spv.
CautĂŁ yinlong lto. Cu un banc de genul ai terminat problema curentului. Le ți Ăźn spate, anulezi bateria din fațĂŁ și din cĂąnd Ăźn cĂąnd mai pui un bms pe ele. _________________ https://i.ibb.co/gDnJydH/248672136-4487603014658514-640329769410830447-n.jpg |
|
Sus |
|
|
|