 |
|
|
Autor |
Mesaj |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Lun Apr 27, 2009 10:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
viper_x a scris: | Pai capacitoru' exista deja mai am doar GZ-ul de cumparat, restu' sunt deja montate pe masina. As pune si acumulatorii si as lasa si condensatoru'. Din cate am citit pe aici nu ar fi o problema cu alternatorul doar ca s-ar incarca ceva mai greu acumulatorii. |
Pentru cei 28Ah cat ii are fiecare acumulator nu mi-as face griji de incarcare.
Incearca cu si fara condensator.
_________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
Sus |
|
 |
viper_x
Data înscrierii: 10/Mar/2009 Mesaje: 38
|
Trimis: Mar Apr 28, 2009 8:20 am Titlul subiectului: |
|
|
Da, dar daca le pun pe amandoua in paralel ar fi 56 Ah. By the way, daca iti dau niste dimensiuni crezi ca imi poti face o "incinta" pentru acumulatori? Mochetata si aranjata.
|
|
Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Mar Apr 28, 2009 10:09 am Titlul subiectului: |
|
|
viper_x a scris: | Da, dar daca le pun pe amandoua in paralel ar fi 56 Ah. By the way, daca iti dau niste dimensiuni crezi ca imi poti face o "incinta" pentru acumulatori? Mochetata si aranjata.  |
In principiu dau, se poate face.
_________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
Sus |
|
 |
viper_x
Data înscrierii: 10/Mar/2009 Mesaje: 38
|
Trimis: Mar Apr 28, 2009 11:37 am Titlul subiectului: |
|
|
Ok, ajung acas' si le masor.
|
|
Sus |
|
 |
eVo_Lazu Priceput
Data înscrierii: 01/Apr/2008 Mesaje: 569 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 13, 2009 1:48 am Titlul subiectului: |
|
|
sall..
asa ar fi bine legate bateriile si sigurantzele??
Description: |
|
Filesize: |
40.69 KB |
Viewed: |
469 Time(s) |

|
_________________ Clarion DXZ 778 RUSB,SPL Dynamics aMp + subb ,Focal ,MaGnaT |
|
Sus |
|
 |
Pigoo Utilizator pe cale de disparitie

Data înscrierii: 08/Oct/2008 Mesaje: 1625 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie Mai 13, 2009 2:13 am Titlul subiectului: |
|
|
in principiu da .
recomandat ar fi sa pui si intre baterii si amplificatoare, asta in caz ca cablul este mai lung de 50 cm si nu vrei sa risti.
|
|
Sus |
|
 |
musu
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Mesaje: 35 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm Ian 04, 2014 8:19 pm Titlul subiectului: |
|
|
a 2-a siguranta se pune dupa a 2-a baterie , inainte de amplificatoare
|
|
Sus |
|
 |
Andreiw210 Pasionat

Data înscrierii: 15/Feb/2015 Mesaje: 53 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin Feb 20, 2015 4:26 am Titlul subiectului: |
|
|
Lamuriti-ma si pe mine : De ce sa ne complicam cu doua baterii (aceeasi marca/vechime/capacitate) cand putem monta o singura baterie de capacitate mai mare...?
Sa nu mai vorbim ca bateria indepartata va primi un curent mai slab decat cea apropiata de alternator.
Asta va duce la o incarcare inegala a celor doua si o uzura (mult) mai intensa a celei indepartate( cablurile mai scurte,fiind apropiata de amplificator o descarca mai repede decat pe cea din compartimentul motor iar cablurile lungi ce provin de la alternator o incarca mai putin/perioada de timp...
Cumperi cea mai scumpa baterie(cat mai apropiata de/sau chiar deep-cycle) care ti-o permite bugetul, cu capacitatea cea mai mare si greutatea si dimensiunile cele mai mici,astfel incat sa nu iti creasca cu mult consumul si sa nu fie nevoie sa muti jumatate din compartimentul motor in alte parti(claxoane,cabluri,relee,plastice,cutii cu sigurante etc) pentru a-i face loc matahalei....
Si apoi urmeaza sa o ajuti cu 3-4 cabluri de Cu de diamteru fir conductor in sectiune 7-8mm pt sub 1000w consum...
[/img]
Description: |
|
Filesize: |
115.44 KB |
Viewed: |
332 Time(s) |

|
|
|
Sus |
|
 |
dragosdls Priceput

Data înscrierii: 22/Mar/2013 Mesaje: 354 Locație: Prahova
|
Trimis: Vin Feb 20, 2015 10:14 am Titlul subiectului: |
|
|
Un ex
Pentru un amplificator de 1000W iti trebuie 1000/14.4=69.4A (amperi)
Pentru asemenea putere pentru sub va fi nevoie si de un amplificator puternic pentru midbass, tw, adica mai aduni vreo ~20A.
Daca mai adaugi consumul propriu al masinii (calculator, iluminat, aeroterma..... caderi de tensiune) ajungi la concluzia ca doar o baterie cu alternator standard (90 - 150A) nu sunt suficiente pentru o peformanta ridicata.
In alta ordine de idei.
Daca ai alternator de, sa spunem 120A, si adaugi o baterie de 200A, aceasta nu va putea fi incarcata complet.
Atunci cand se folosesc baterii suplimentare, se mai folosesc si "relee pentru curent mare" pentru a preveni "descarcarea intre baterii".
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Alimentare/Dietz/Releu-de-curent-mare-HCR-180-%2822018%29/
Cablurile care se folosesc in acest tip pe montaj sunt de obicei de 50mm.
_________________ Kmm361, Dls A4, Micro-Precision 7.16, 5.8 |
|
Sus |
|
 |
Andreiw210 Pasionat

Data înscrierii: 15/Feb/2015 Mesaje: 53 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin Mai 08, 2015 10:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
dragosdls a scris: | Un ex
Pentru un amplificator de 1000W iti trebuie 1000/14.4=69.4A (amperi)
Pentru asemenea putere pentru sub va fi nevoie si de un amplificator puternic pentru midbass, tw, adica mai aduni vreo ~20A.
Daca mai adaugi consumul propriu al masinii (calculator, iluminat, aeroterma..... caderi de tensiune) ajungi la concluzia ca doar o baterie cu alternator standard (90 - 150A) nu sunt suficiente pentru o peformanta ridicata.
In alta ordine de idei.
Daca ai alternator de, sa spunem 120A, si adaugi o baterie de 200A, aceasta nu va putea fi incarcata complet.
Atunci cand se folosesc baterii suplimentare, se mai folosesc si "relee pentru curent mare" pentru a preveni "descarcarea intre baterii".
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Alimentare/Dietz/Releu-de-curent-mare-HCR-180-%2822018%29/
Cablurile care se folosesc in acest tip pe montaj sunt de obicei de 50mm. |
Nu sunt sigur ca exemplul raspunde la intrebarea mea
Eu ma refer la faptul ca un upgrade prin montarea a 2 doua baterii(identice sau nu) nu reprezinta, de fapt, upgrade, daca nu se schimba si alternatorul cu unul care genereaza curenti mai mari...
Adica nu are rost,pe o masina cu alternator de 100Ah si baterie de 70Ah , sa pui o a doua baterie de 70Ah, de exemplu...Va munci atat de mult pentru a le incarca incat nu renteaza. Va trebui sa mergi multi km pentru a le aduce la linia de plutire.Asta in cazul in care folosesti sistemul si cu motorul oprit.
Ori aduci si alternatorul la curentul cerut de sistemul audio si de functionarea masinii (140Ah = + 1000w) ori limitezi curentul tras la cel mult maximul alternatorului stock si maresti bateria(de la 70 AH la un maxim 110Ah , gen)
_________________
~=)People are like music-Some speak the truth-And others are just noise(=~  |
|
Sus |
|
 |
dragosdls Priceput

Data înscrierii: 22/Mar/2013 Mesaje: 354 Locație: Prahova
|
Trimis: Sâm Mai 09, 2015 9:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pentru un alternator de 100A nu este nici o "smecherie" sa folosesti doua baterii, daca masina este folosita zi de zi.
Se gasesc baterii de 90A, asadar una singura este suficient.
Daca totusi masina este folosita mai rar sau doar la evenimente speciale... se pot folosi doua sau mai multe baterii insa acestea se vor incarca prin intermediul redresorului inainte de eveniment....
Pentru o mare parte dintre masinile cu motoare mai puternice, alternatorul are cel putin 120A. In acest caz se poate adauga la bateria "originala" (de obicei 80A) o a doua de 60-80A, care va fi incarcata de alternator daca masina este folosita in fiecare zi....
_________________ Kmm361, Dls A4, Micro-Precision 7.16, 5.8 |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|